Click here for Myspace Layouts

Saturday 13 October 2012

Assalammualaikum semua !
Haih, dah lame tak update blog niiiii.
Sampai saya terlupa nak update . Haha

Dalam kehidupan saya sekarang macam2 yang berlaku.
Esok paper last PMR , and subjek MT yang paling lemah .
Saya takot gagal , and hope tak gagal lahhh.
Saya sudah study , inshaALLAH saya bolehhhh !

Saya tak tahu laa keputusan PMR saya nanti macam mane .
Hope tak ade gagal , and saya nak pindah school vocay/teknik.
Sebab sekolah saya sekarang bidang2 yang ade saya tak minat .
Tuhh yang saya nak pindah sekolah laen .
And nak try hidup berdikari masok asrama . 
Best ke takk ek ? 

Walau apa-II punn , saya try do the best untuk diri saya dan juga keluarga.
Saya nak keluarga saya bangga dengan saya .
Okehh sekian terima kasihhh !

byeeee !


No comments:

Post a Comment